برگزاری نشست علمی «نقد و تحلیل شیوه‌های اقناع‌سازی مخاطب در رسانه‌های نوین»

برگزاری نشست علمی «نقد و تحلیل شیوه‌های اقناع‌سازی مخاطب در رسانه‌های نوین»

۴ دی ۱۴۰۱

نشست علمی «نقد و تحلیل شیوه‌های اقناع‌سازی مخاطب در رسانه‌های نوین» در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به مدت ۲ ساعت با حضور و تدریس حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای طالبی مدیر مسئول مؤسسه مأذنه با حضور ۲۳ نفر از دانشجویان خانم و آقای مقطع کارشناسی‌ارشد رشته ارتباطات و تبلیغ دین دانشگاه معارف اسلامی برگزار گردید.
نظرسنجی‌های انجام شده در پایان کارگاه علاوه بر رضایت بسیار خوب شرکت‌کنندگان نشان می‌دهد که دانشجویان خواستار برگزاری دوره‌هایی مشابه این دوره بودند.
در پایان کارگاه به شرکت‌کنندگان در دوره گواهی شرکت در کارگاه آموزشی داده خواهد شد.

منبع خبر: مرکز آموزش های آزاد