برگزاری نشست علمی «نقد و تحلیل شیوههای اقناعسازی مخاطب در رسانههای نوین»
۴ دی ۱۴۰۱نشست علمی «نقد و تحلیل شیوههای اقناعسازی مخاطب در رسانههای نوین» در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به مدت ۲ ساعت با حضور و تدریس حجتالاسلاموالمسلمین جناب آقای طالبی مدیر مسئول مؤسسه مأذنه با حضور ۲۳ نفر از دانشجویان خانم و آقای مقطع کارشناسیارشد رشته ارتباطات و تبلیغ دین دانشگاه معارف اسلامی برگزار گردید.
نظرسنجیهای انجام شده در پایان کارگاه علاوه بر رضایت بسیار خوب شرکتکنندگان نشان میدهد که دانشجویان خواستار برگزاری دورههایی مشابه این دوره بودند.
در پایان کارگاه به شرکتکنندگان در دوره گواهی شرکت در کارگاه آموزشی داده خواهد شد.